ثبت‌نام و ثبت سفارش

  • ثبت سفارش تنها از طریق وب‌سایت رسمی فروشگاه امکان‌پذیر است.
  • سفارش‌هایی که از طریق تلفن یا روش‌های دیگر ثبت شوند، قابل پیگیری و پردازش نخواهند بود.
  • پس از ثبت و تکمیل پرداخت، سفارش در وضعیت «درحال انجام» قرار می‌گیرد.
  • پیامک تأیید و کد پیگیری پس از ثبت سفارش برای شما ارسال خواهد شد.
  • توصیه می‌کنیم سفارش را شخصاً در سایت ثبت کنید. ویدئوی راهنمای ثبت سفارش در صفحه راهنمای خرید قابل مشاهده است.

ارسال سفارش

  • سفارش‌ها پس از پرداخت موفق، ظرف ۲ روز کاری به شرکت پست تحویل داده می‌شوند.
  • گزینه‌های ارسال (پست پیشتاز یا ویژه) در صفحه سبد خرید قابل انتخاب هستند.
  • در ارسال «پس‌کرایه»، هزینه ارسال هنگام تحویل بسته دریافت می‌شود و فروشگاه هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.
  • تغییر در محتوای سفارش فقط تا قبل از ارسال آن امکان‌پذیر است.
  • در ایام شلوغ ممکن است ارسال با تأخیر همراه باشد که خارج از کنترل فروشگاه است

پیگیری سفارش

  • با وارد کردن شماره سفارش و شماره موبایل، وضعیت سفارش از طریق صفحه پیگیری سفارشات قابل مشاهده است.
  • پس از تحویل سفارش به پست، کد رهگیری در همان صفحه درج خواهد شد.

تأخیر در تحویل

  • تأخیر در تحویل مرسوله از سوی پست، خارج از کنترل فروشگاه است.
  • در صورت تأخیر، لطفاً با واحد پشتیبانی شرکت پست از طریق شماره ۱۹۳ تماس بگیرید

ضمانت و خدمات پس از فروش

بررسی اولیه کالا:

  • تا ۴۸ ساعت پس از تحویل فرصت دارید تا کالا را با فاکتور مطابقت دهید و مغایرت احتمالی را به فروشگاه اطلاع دهید.
  • پس از این مدت، مسئولیتی متوجه فروشگاه نخواهد بود.

مهلت تست:

  • دستگاه‌ها و ماژول‌هایی که گارانتی آنها در صفحه محصول اعلام نشده است، تا ۴۸ ساعت مهلت تست دارند.
  • در صورت خرابی و نبود آسیب فیزیکی، امکان تعویض وجود دارد.
  • پس از ۴۸ ساعت، تنها در صورت امکان تعمیر، هزینه آن بر عهده مشتری خواهد بود.

استفاده در تولید:

  • در خریدهای انبوه، مسئولیت تست پیش از مونتاژ و اطمینان از تطبیق با نیاز تولید، بر عهده مشتری است.

ارسال کالا برای بررسی:

  • ارسال کالا صرفاً از طریق پست به آدرس دفتر فروشگاه و با ذکر عبارت «واحد فنی» روی بسته امکان پذیر است.
  • قرار دادن یک یادداشت شامل «نام و نام خانوادگی» «شماره تماس» «شماره سفارش» «توضیح درباره ایراد کالا» درون بسته الزامی می باشد.
  • کالا باید در شرایط اولیه و فاقد آسیب فیزیکی ناشی از استفاده نادرست ارسال شود.
  • هزینه ارسال کالا به فروشگاه برای بررسی فنی، بر عهده خریدار خواهد بود.
  • در صورتی که ایراد فنی کالا توسط واحد فنی تأیید شود، هزینه ارسال مجدد کالا به خریدار توسط فروشگاه پرداخت می‌شود.
  • در صورت عدم تأیید ایراد یا وجود آسیب ناشی از استفاده نادرست (نظیر تغذیه نامناسب، اتصال اشتباه، آسیب فیزیکی و …) هزینه ارسال مجدد کالا به عهده مشتری خواهد بود.